søndag 15. juni 2008

Overgangsperiode eller ikke?

Det har, i likhet med de fleste andre blogger, ikke blitt skrevete mye på denne siden etter finalen. Treningene har gått over til styrke/skadeforebyggende trening samt enkelte balløkter med fokus på ballkontroll og mottak hovedsaklig. Offseason er også tiden for å bestemme seg for hvor og hvordan man vil tilbringe neste sesong.
Jeg er fortsatt veldig usikker på hvor jeg havner. Med tanker på studie og karriære bør jeg bli i Aalborg og fulføre min bachlor eller master i energiteknikk. Men er det det beste stedet mht volleyball? Mest sannsynlig vil det bli ansatt en meget kompetent trener i disse dager. Det er heller ingen hemmelighet at jeg skal "i forhandlinger" med Falkenberg. Og det allerede onsdag...!

Så vil jeg oppfordre mine få lesere til å ta stilling til avstemningen som foregår over denne teksten

Ingen kommentarer: