mandag 31. januar 2011

Skole-NM

Egentlig  er jeg mattelærer på st.Olav vgs., men de siste ukene har jeg også trent skolelaget i volleyball (jenter) en enkelt gang i uka. I helgen ble det arrangert skole-NM på Randaberg. I utgangspunktet var det en overraskelse at laget overhode kvalifiserte seg til finalen da skolen ikke har idrettslinje og ofte blir kalt en "eliteskole". Men seks elever spiller altså volleyball og med to andre jenter som var tøffe nok til å være med hadde altså klart det. Etter et tøft program med tre gruppespillskamper fredag ettermiddag/kveld kom vi oss til kvartfinale som vi tapte til som vi tapte til Øystese. Etter dette var det skuring og 5.plass til slutt. Jeg hadde det kjempegøy som trener og bidro med det jeg kunne. Fikk nesten følelsen av at jeg hadde fjernkontroll på enkelte.


Ingen kommentarer: