onsdag 15. april 2009

SM-GULD

SM-GULD SM-GULD SM-GULD.
SM-GULD SM-GULD SM-GU'ULD.
SM-GULD SM-GULD SM-GULD.
SM-GULD!!!
SM-GULD!!!!!!!!!!!!


Nå har jeg endelig kommet meg litt etter festen på mandag. Jeg ser det ganskel meningsløst å svare på spørsmålet "hva føler du nå?" for hvis du har vunnet noe en gang, om det skulle være monopol, en fotballkamp eller en slåsskamp vet du noe om hvordan det føles å ta SM-gull.

I best av fem vant vi i tre rake 3-0, 3-1 og 3-0 i sett og har dermed tapt to sett på ni kamper i sluttspillet. Jeg har ikke fått spilt så mye i sluttspillet eller etter jul generelt etter å ha startet alle kampene før jul. Men i går fikk jeg spille kant i andre settet i en periode vi lå under (tror det var så mye som 14-7) og fikk være med på å snu settet før jeg ble bytta ut igjen. Skal ikke si det var mange touch på ballen, men det var veldig viktig for følelsen av å være delaktig i å ta laget til tops. Må si det var en stor opplevelse å bli svensk mester forran 1000 pers hjemme i Igloon, ja!

Anders P har lovt å legge ut bilder fra kampen og jubelscenene på sin hjemmeside, se link til venstre som heter APfoto.se.

Hva som skjer nå? Ha'kke peiling! Tre uker treningsledig skal nok bli en stor forandring.

Og etter sommern? Ha'kke aning...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Middelfart & Mizuno???

Anonym sa...

GRATTIS!!