lørdag 10. april 2010

Marienlyst 1-0 Gentofte

 Selvom det ikke ble som vi hadde håpet med TV-folka spilte både vi og Gentofte volleyball på særdeles høyt nivå. Etter andre sett satt jeg meg på benken og tok en pust i bakken før tredje sett skulle igang og tenkte "f¤%en meg moro å få skikkelig motstand igjen". For jeg vil mye heller tape 3-2 i en av finalene enn å overkjøre motstandern 3ganger 3-0. Jeg har aldri sett Gentofte spille så godt som i går. Heller ikke dengang da de vant cupfinalen, så fett, fett.
Sjæl spilte jeg hele kampen (foruten når Søe kom inn og spilte tre oppstillinger i mottak) og er OK fornøyd, men mangler å ha godserven inne...

1. sæt:  25-22
2. sæt:  25-18
3. sæt: 23-25
4. sæt: 25-23


Woho! 3-1 Seier i første finale! Onsdag spilles finale #2 i Kildeskovshallen.
Flev og Kesse, gamle lagkammerater fra Aalborg av.

Ingen kommentarer: