lørdag 30. januar 2010

Danmark 4 - Sverige 0

 For meg var dette dagen for årets kamp. Nordisk mesterskap mot gamle lagkammerater og en klubb som skylder meg 18000kr. Det er veldig spessielt å forberede seg til å spille mot et lag hvor det er så ufattelig mye prestige på spill og en kamp i kampen var det nok også å vise meg som en bedre spiller enn hva jeg forlot Falkenberg som. Om jeg lykkes får andre så avgjøre.
Ikke overraskende startet Falkenberg å serve på meg, men det gikk relativt bra i 1½ sett. I tredje sett mistet vi noe momemt, men alt i alt var vi rett og slett bedre enn Falken, og tidvis så det ut som om Ismo var med i en byttekonkurranse. På vår side har vi stilt med samme oppstilling med unntak av på kanten hvor vi i god Marit Breivik-stil har rotert og spilt ca fire sett hver så formen er fin blandt oss i det minste ;)
3-1 (25-21, 25-20, 24-26 og 25-22) !!!


Her finner du linken til Fyens Stiftstidende som har en journalist med på tur til Stockholm (good reading)

Tror jammen vi vant banketten også!
Bare synd bufeen vant igjen, Flemming sier han har buffeber etter å ha tap tre strake måltid.

Middelfart slo enkelt Sollentuna (uten Diego) så i morgen er det "finale" mot Middelfart hvor reglene er enkle, vinneren er Nordisk Mester 2010.

+ jeg bor sammen med libero BT som ikke er tykk, bare gammel.

For de som vil ha mer å lese:
Falkenberg skriver som vanlig godt utfyldende om kampen

Marienlysts hjemmeside skriver 

Hallands Nyheter

1 kommentar:

Anonym sa...

Ikke fire sett hver, men fem. Matematikken som svikter