mandag 3. august 2009

På plass i Odense

...og endelig internett i leiligheten. Det er kanskje ikke mye å raportere om uten at jeg er på plass i byen i en leilighet jeg er veldig fornøyd med i en by jeg også er fornøyd med, og jeg tror nok jeg skal trives her.

I dag hadde jeg min første innendørstrening for sesongen; helt alene i en nesten tom hall. Måtte kjenne litt på det litt for harde gulvet og teste styrkerommet. Godkjent, men tror nok det blir mer trening i sentrum litt nermere leiligheten på et noe større sted.

Boldklubben Marienlyst
DM-guld: 2005, 2006, 2008 og 2009
NCC-guld: 2009.

Opplegger:
Jordan Hove (USA)
Han har spilt i klubben en årrekke og er virkelig jernen i laget, som en opplegger skal være. En teknikk og balltouch utover det vanlige med resultat i et tempo i angrepsspillet akkuratt som jeg liker det. "Gold fingers"

Diagonal:
Chris Kozlarek(USA)
Ny for sesongen og skal fylle Shaun Powells gigantiske sko. Selv har jeg verken sett ham live eller på video, så det blir spennende.

Center:
Anders Mertz
25 år gammel. Det er alt jeg vet, og ikke er jeg helt sikker på det heller...

Kant:
Michael Søe
Det skal bli spennende å se om han ikke er litt anderledes å ha på samme side av nettet enn å spille mot.
Peter Schøler
Den unge talentfulle jeg nok skal konkurrere med i år.

Libero:
Brian BT Knudsen
Den gamle grinebitern på banen, men etter å ha lært ham litt å kjenne kan jeg konstatere at han heldigvis er en helt annen fyr på utsiden av hallen!

Apropo gold fingers : Danny Kinda and Team USA

Ingen kommentarer: