tirsdag 27. oktober 2009

Kort update før helgen

Serien har gått som smurt og vi har kun 3-0 seire siden nederlaget mot Middelfart tidlig på sesongen og jeg har startet samtlige kamper. I går spilte vi 1/4 finale i pokalturneringen (cupen) mot Skovbakken og vandt relativt greit 3-0 selvom de tok 23 poeng i to sett. Etter min mening er Skovbakken, som spiller 1.div et godt lag som spiller ordenlig volleyball og jeg skulle gjerne sett de i eliteserien. Jeg tror de kunne klart å bli topp fem der...

Fredag morgen er det avreise til Stockholm for NCC, og forberedelse for Nyborg og Sollentuna har vært igang en stund :) skal bli veldig moro!!!
Nellys familie har kommet hele veien fra Chicago for å overvære kampene, så ekstra moro for ham.

Så har jeg kjøpt meg et nytt fotokamera så nå skal det nok bli litt mer illustrative innlegg fremover.

(forresten besto jeg eksamen :D)

1 kommentar:

Brage sa...

Gratulerer med eksamen:) håper på å få inn noen gode volleyball bilder fra deg her nå, med det nye kamera ditt:)