fredag 16. oktober 2009

Potetferie

...i det minste på universitet, men det er mye å gjøre så det har blitt tre dager på skolen likevell. Det ble altså til at jeg kom meg inn på Syddansk Universitet, mye takket være Syddansk elite som har vært til meget stor hjelp. Jeg studerer nå på 5. semester fysik og teknologi (akustikk og optikk) etter å ha lest fire semester energiteknikk. 5 ects går med til å bygge en racing bil "Viking III", som gjør hele greia litt morsomere. I januar sarter jeg så å skrive bachelorprojekt og forhåpentligvis står jeg med en bachelor i juni. Så får vi se om ikke det blir en pause fra skolebenken en stund.

I volleyballverden sker det at vi har spilt to treningskamper (med to ganger 4-0 seire) og forbereder oss foran kampen mot Gentofte i Køben lørdag. I går så jeg norges to U19-lag vinne mot England og Danmark. Moro! Så slo Danmark Sverige; og det er jo alltid fint åse søtra bror misslykkes ;P Trur du ikke gutta vant og jentene fikk sølv a?!

Ingen kommentarer: