lørdag 21. august 2010

Treningsdager

Hallen


Etter å ha spilt mot Japans beste universitetslag de siste to dagene, får vi i morgen treningsfri for å få med oss  noe mer kulturelt. Dette etter forslag fra Panasonics hovedtrener. -tror ikke man sier nei til forslag...

Det er morsomt å se trenerkomposisjonen her. En hovedtrener som ikke alltid er del av treningene, men som likvell tydelig styrer det hele. Assistenttrener mr. Shimbo som vi har hatt mest med å gjøre. En assistent som for det meste slår baller på oss og Hiro, som har fungert som tolk, og tredje assistent sammen med fysisk trener. Fysiorterapeut og erneringseksperten har også vært tilstede hver dag. Managerene kommer stadig forbi og sier hei, og stadig skal vi hilse på nye ledere i firmaet. I dag var det forresten åpen trening. Det betyr at spillernes fans (alle jenter/damer) fikk komme og se treningen, snakke litt med og gi gaver til spillerne etterpå. Det var ingen som ville snakke med meg, Jon eller Sigurd  :p

I går fikk jeg testet kroppen elektronisk. Resultetene viste som forventet 87,7kg og BMI på 23,3. Så fikk jeg vite jeg på en hviledag skal ha i meg 1980kcal. Overraskende var hvor høy min fettprosent var. Hele 13,6% (med inner fat level 5,5). Så sa maskinen at min "body age" var 27 år... What?! En 33 år gammel center på laget, Kenta, testet 11% og 21 år...


bilde fra tempelet og familien vi har bodd hos

Ingen kommentarer: