fredag 6. august 2010

Japanklar

vell nesten klar for avgang til Osaka, JPN. Trening med Panasonic Panthers, regjerende japanske mestere, krever vll noe sportslig forberedelser. Planlegning av en reise rundt jorda og totalt 40 timer flytid krever også sitt, men jeg er nesten i mål. Jeg trener for tia sammen med lokale ambisiøse i diverse tjuvlånte idrettshaller; noe som ikke er bare lett å organisere. Avreise skjer fredag den trettende med retur 25.august.

Om det blir kontrakt av det hele er meget usikkert. Panasonic er kanskje noe bedre enn hva jeg har vært med på før, men hvis vi gjør en god figur ser jeg det ikke som en umulighet at noen vil vise sin interesse; det ville i allefall vært J fett! For ja, jeg er fortsatt uten kontrakt :/

Desverre er landslagssamlingen lagt til perioden 18.-23.august så vi får ikke deltatt på denne, men det er stadig mulighet for at noen av oss blir med til Balkan for treningskamper 30.aug-6.sept. Med Neven som hovedtrener og Indo som assistent har jeg troa på en viss forståelse for at vi ikke deltar på samlingen.

Ingen kommentarer: